پارچه پرده برقی

پارچه پرده برقی

همانطور که میدانید پرده برقی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که به دنبال هوشمند سازی تجهیزات خانه خود می باشند. در این مقاله قصد داریم شما را به صورت جامع با انواع پارچه پرده برقی و ویژگی های هر یک از آن ها آشنا کنیم، برای خرید پرده برقی  با گارانتی و خدمات پس از فروش، لیست قیمت پرده برقی را از فروشگاه همتا استعلام بگیرید. با ما خرید مطمئن پرده برقی را تجربه کنید 02155107852.

فروشگاه همتا یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های تولید و عرضه انواع پارچه پرده برقی در تهران می باشد که همواره با ارائه بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت رضایت مشتریان و مخاطبین را به خود جلب نموده است.

پارچه پرده برقی

در نظر داشته باشید کارخانه های تولید کننده پارچه بسته به نیاز و طراحی دکوراسیون داخلی مورد نظر شما که قرار است پرده در آنجا نصب گردد اقدام به تولید انواع مختلفی از پارچه ها بر اساس هر نوع سلیقه ای داشته اند و تا حدود بسیاری توانسته اند رضایت مصرف کننده را داشته باشند و در این مقاله به انواع مختلف آن میپردازیم.

پرده زبرا که به نوعی از پرده های بالارو گفته میشود و به پرده روز و شب هم معروف هستند در دسته های گوناگون تقسیم میشوند که در ادامه به توضیح تمام آنها خواهیم پرداخت.

نوع دیگر پارچه پرده برقی ، پرده های شید یا شید رول نوع دیگری از پرده های بالارو هستند که به صورت یک لایه بوده و زمانی که به صورت کامل باز شوند از عبور نور جلوگیری میکند. شید رول هم انواع مختلفی دارد و آخرین دسته بندی به پرده های دو مکانیزم تعلق میگیرد. پرده دو مکانیزم به طور معمول از یک حریر روی کار و یک لایه شید در زیر کار به عنوان آستر طراحی شده است.

همانطور که میدانید پرده برقی نوعی پوشش برای پنجره ها می باشد که از جریان الکتریکی برای کنترل میزان ورود نور و حرارت به محیط داخل و همچنین کنترل میزان دید محیط داخل استفاده می‌نماید. این نوع پرده ها نسبت به پرده های معمولی دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی می باشند که یکی از اصلی ترین این ویژگی ها دارا بودن قابلیت تنظیم میزان نور ورودی است که در فصولی مانند تابستان و بهار کمک بسزایی به کنترل دمای محیط خواهد کرد. پارچه پرده برقی نیز در انواع مدل ها و طرح های متغیری در بازار همواره تولید و عرضه میشوند که یکی از انواع پر طرفدار آن ها پرده زبرا می باشد.

پرده زبرا چیست

پرده های زبرا به نوعی از پرده های بالا رو گفته میشود که در طراحی آنها پارچه و تور به صورت افقی و یکی درمیان به دنبال هم قرار میگیرد. پرده های زبرا به صورت دولایه مونتاژ میشوند و کنترل حالت سایه روشن آنها همانند سایر پرده های زبرا از پلی استر بوده و ماندگاری بالایی دارند و قابل شستشو میباشند. پرده های زبرا در رنگها و طرحهای متنوع در بازار موجود است و با آنکه حدود یک دهه از ورود این پرده ها به کشور می گذرد ، اما همچنان خواهان بسیاری دارد.

انواع پرده زبرا

پرده های زبرا انواع مختلفی دارند که بر اساس سلیقه و نیاز لوکیشن خود میتوانید بهترین را انتخاب کنید. پرده زبرا شامل: زبرا ساده ، زبرا طرح دار ، زبرا پلیسه ، زبرا هایلایت یا زبرا سایه روشن ، زبرا تور مشکی ، زبرا شاین دار ، زبرا چاپی ، زبرا گلدوزی است که در ادامه با تفاوت های این ها بیشتر آشنا خواهید شد.

پرده زبرا ساده

این نوع پرده زبرا به صورت تک رنگ بوده و طراحی روی آن وجود ندارد و تنها از یک رنگ در بافت آن استفاده شده است. این پرده ها در رنگ های متنوع موجود میباشد. نوع نانوی این پرده ها نیز موجود بوده و قابلیت عدم جذب گرد و غبار و چربی را دارد.

پرده زبرا طرح چوب
پرده زبرا طرح چوب

پرده زبرا طرح چوب

پرده های طرح چوب همانند سایر پرده های زبرا بوده و فقط در طراحی آن از طرحی شبیه به بافت چوب استفاده شده که به راحتی می تواند با وسایل چوبی ست شده و زیبایی دکوراسیون را تکمیل کند.

پرده زبرا پلیسه

همانطور که از نام این نوع پرده پیداست ، راه های پارچه ای آن از پلیسه (تارهای کوچک و موازی دوخته شده) تشکیل شده است. قیمت این پرده ها گرانتر از زبرای ساده بوده و طرح ها و رنگهای مختلف موجود هستند.

پرده زبرا هایلایت

در پرده زبرای هایلایت یا پرده زبرا سایه روشن راه های پارچه ای زبرا متشکل از رنگ های تیره و روشن هستند که کنار هم قرار گرفته اند (از تیره به روشن ) و نمای زیبایی به پارچه می دهند. پرده های هایلایت هم به صورت ساده و هم به صورت پلیسه ای موجود می باشند.

پرده زبرا تور مشکی

در طراحی و تولید بیشتر پرده های زبرا از تور سفید و یا همرنگ پارچه استفاده می شود. اما نوع کمیابی از پرده های زبرا وجود دارند که در بافت آنها به جای تور سفید از تور مشکی استفاده شده است. وجود نخ مشکی در بافت این نوع از زبرا جلوه زیبایی دارد و مناسب سلیقه هایی ست که رنگ های تیره را بیش از سایر رنگ ها میپسندند . شناخته شده ترین طرح زبرای تور مشکی ، طرح چوب با تور مشکی می باشد که نوع تور سفید آن نیز موجود است.

پرده زبرا شاین دار

نوعی از زبراست که در آن از نخ های براق پلاستیکی استفاده شده است. این طیف از پرده های زبرا بیشترین زیبایی خود را در شب و زیر نور نشان می دهند. این نخ های پلاستیکی اصولا به رنگ طلایی و نقره ای استفاده میشوند و بازتاب نور روی این نخ ها تلالو باشکوهی دارد.

پرده زبرای چاپی

پرده زبرای چاپی به دو صورت آماده و با طرح انتخابی مشتری قابل تولید می باشد. نوع آماده آن معمولا از الگو یا پترن تکرار شونده تشکیل شده و در طراحی های متنوعی در بازار موجود می باشد. اما پر طرفدار ترین پرده زبرای چاپی نوعی ست که مشتری حق انتخاب طرح چاپی دلخواه خود را دارد. در این نوع از زبرا طرح انتخابی مشتری روی نمای جلویی پرده چاپ میشود و نمای پشت پرده به همان رنگ سفید فابریک پارچه می ماند.

پرده زبرای گلدوزی

پرده های زبرای گلدوزی در واقع همان پرده های زبرای ساده و یا طرح چوب هستند با این تفاوت که روی پارچه و تور آنها طرح های گل و برگ با نخ های رنگی و براق دوخته شده است. پرده های گلدوزی به طور معمول به سایر پرده های زبرا گرانتر هستند.

پرده شید رول چیست
پرده شید رول چیست

پرده شید رول چیست

 پرده های شید یا شید رول نوعی از پرده های بالا رونده هستند که به صورت یک لایه بوده و در حالتی که به صورت کامل باز شوند می توانند از ورود نور به داخل تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری کنند . این نوع از پرده ها از جنس کتان و پلی استر بوده و قابل شستشو می باشند و امکان چاپ بر روی رنگ سفید ساده آن موجود دارد.

انواع پرده شید

شید ها هم همچون پرده های زبرا انواع مختلفی دارند ، جنس ؛ نوع و کیفیت شید ها با زبرا ها متفاوت است. پرده های شید شامل: شید ساده ، شید طرحدار ، شید پتینه ، شید پلیسه ، شید طرح چوب ، شید شاین دار ، شید شنی ، شید چاپی ، شید سان اسکرین ، شید استخری ، شید بلک اوت است.

پرده شید ساده

پرده شید ساده به نوعی از شید گفته میشود که در طراحی آن همانند زبرای ساده فقط از یک رنگ ساده استفاده شده و در رنگهای متنوع از جمله سفید ، شیری ، لیمویی ، کرم ، طوسی ، قهوه ای ، مشکی ، نخودی و قرمز موجود است.

پرده شید طرح دار

نوعی از شید است که تفاوتش با شید ساده در نوع طراحی آن میباشد. شید های طرح دار دارای تنوع زیادی هستند و در مدل های مختلف عرضه میشوند. مثل پلیسه ، طرح چوب ، شاین ، شنی ، پتینه و…

پرده شید پلیسه

این نوع از شید ها همانند زبرای پلیسه ، دارای پارچه تازده و دوخته شده هستند ولی برخلاف زبرای پلیسه دار که راه های پلیسه به صورت افقی و منظم هستند شید های پلیسه دار ، دارای پلیسه های منحنی و نا منظم هستند و همین امر موجب خاص بودن این نوع از پرده های شید شده است.

برای کسب اطلاعات در رابطه با موتور پرده برقی کلیک کنید.

پرده شید طرح چوب

شیدهای طرح چوب نیز همانند سایر پرده های طرح چوب هستند که در ساخت آنها از طراحی با بافت شبیه به چوب استفاده شده است. انتخاب پرده شید طرح چوب با دیزاین محیط مورد نظر باعث خلق یک دکوراتیو بسیار بی نظیر می شود.

پرده شید شاین دار

شید های شاین دار نیز همانند پرده های شید ساده هستند. با این تفاوت که در لابلای بافت پارچه از نخ های پلاستیکی طلایی و نقره ای براق استفاده شده است . این گونه از شید ها بیشتر به عنوان آستر در پرده های دومکانیزم استفاده میشوند. اما امکان استفاده از آنها به صورت تک مکانیزم نیز وجود دارد.

پرده شید شنی

این نوع از پرده های شید بیشترین شباهت به پرده های شید ساده را دارند و تنها تفاوتش در بافت آن است . نام شنی به علت بافت ریز شن مانند این نوع پارچه ها به آنها نسبت داده شده و این مدل از شید همانند شید ساده به صورت یک رنگ بدون طرح خاص بافته شده است.

پرده شید پتینه

شید های پتینه مکانیزمی همانند سایر شیدها دارند و به علت استفاده از طرح پتینه در طراحی شان به آنها شید پتینه میگویند.

پرده شید چاپی

پرده های شید چاپی در واقع همان پرده های شید سفید ساده هستند که قابلیت چاپ تصویر بر روی آنها وجود دارد و مشتریان می توانند طبق سلیقه خود طرحی را برای چاپ بر روی این نوع شید انتخاب کنند.

پرده شید سان اسکرین

سان اسکرین ها نوعی از پرده های شید هستند که در بافت آنها از الیاف شیشه پی وی سی استفاده شده و مانع عبور نور و گرمای خورشید میشوند و عملکردی شبیه عینک آفتابی دارند. این نوع از شید ها مانع دید به داخل در روز می شوند و 80% از نور و گرمای خورشید را می گیرند. بسیاری از افراد با توجه به این خاصیت سان اسکرین از آن به عنوان تور یا لایه رویی در پرده های دومکانیزم استفاده میکنند. شاید مهم ترین خصوصیت سان اسکرین داشتن دید به بیرون از داخل و عدم دید از بیرون به داخل در طول شبانه روز باشد. شید سان اسکرین به دو صورت ساده و طرح دار موجود است.

پرده شید استخری

شید استخری از مواد پلیمری ساخته شده و خاصیت ضد آب دارد و مناسب استفاده در استخر، محیط های مرطوب است. این نوع پرده طول عمر بالایی دارد و به راحتی قابل شستشو است.

پرده شید بلک اوت

شید بلک اوت یا ضد نور همانند شید ساده می باشد با این تفاوت که پشت پارچه دارای یک لایه فوم با خاصیت آنتی یو وی یا ضد اشعه فرابنفش است. پرده های شید بلک اوت بیشترین پوشش دهی در مقابل نور خورشید را نسبت به سایر پرده ها دارند و تا 100 درصد از ورود نور به داخل جلوگیری میکنند. بیشترین کاربرد پرده های بلک اوت بعد از استفاده در منازل ، استفاده آن در آتلیه ها و تاریکخانه های عکاسی و اتاق های کاری و آزمایشگاه هاست که ورود نور باعث اختلال در کار میگردد. قابل ذکر است که امکان چاپ بر روی شید بلک اوت سفید پشت مشکی وجود دارد.

پرده دو مکانیزم چیست
پرده دو مکانیزم چیست

پرده دو مکانیزم چیست

پرده دومکانیزم به نوعی از پرده بالارو اطلاق میشود که از دو پرده روی هم تشکیل شده که در یک قاب قرار میگیرند و با دو موتور مجزا هدایت میشوند. پرده های دومکانیزم به طور معمول از یک تور که روی کار قرار میگیرد و یک پرده شید که به عنوان آستر استفاده می شود تشکیل شده است. پرده های دومکانیزم دارای تنوع در طرح و رنگ بوده و میتوانند متناسب با دکوراسیون منزل در طرح ها و رنگهای متنوع سفارش داده شوند. تورهای دومکانیزم از جنس پلی استر می باشند و ماندگاری بالایی دارند و قابل شستشو هستند.

انواع تور در پرده های دومکانیزم

در پرده دومکانیزم موردی که انواع آن را از همدیگر متمایز میکند نوع مختلف پارچه ها نیست بلکه انواع مختلف تور کار شده از این پرده است. برای مثال تور آهار خورده ، پی یر ، گلدوزی و قیطان دوزی ، یک سانت و دو سانت ، کسمه ، دومکانیزم چاپی.

تور راشل آهار خورده

این نوع از تور از جنس تورهای راشل بوده و دارای طرح های متنوع و در رنگهای سفید ، کرم ، نسکافه ای ، قهوه ای و طوسی موجود است.

تور پی یر

تور پی یر pier نوعی لطیف از تور است که جنسی شبیه به حریر و ابریشم دارد. این نوع تور دارای خطوط افقی نوار مانند بسیار باریک تور و پارچه متراکم بوده و نوع چاپی آن نیز موجود می باشد.

تور گلدوزی و قیطان دوزی

این نوع از تورها دارای طرح های گلدوزی شده با نخ های رنگی و پلاستیکی براق هستند و جزو پرفروش ترین پرده های دومکانیزم میباشند. این مدل از پرده ها نسبت به سایر پرده های دومکانیزم قیمت بالاتری دارند.

تور یک سانت دو سانت

ساده ترین نوع تور جهت پرده های دومکانیزم تور یک سانت و دوسانت میباشد. علت این نام گذاری وجود راه های موازی و افقی تور و پارچه است که به ترتیب یک سانت و دو سانت پهنا دارند. نوع سفید ساده این تور مناسب چاپ می باشد و به صورت ساده نیز استفاده میشود. نوع شاین دار این تورها نیز موجود است و در بافت آنها از نخ های طلایی و نقره ای استفاده شده است.

تور کسمه

تورهای کسمه ، تورهای ظریف و حریر مانندی هستند که نوعی خاصی از گلدوزی با نخ های رنگی بسیار نازک ، روی آنها انجام شده است و از کیفیت بافت بالایی برخوردارند.

پرده دومکانیزم چاپی

به طور قطع امروزه یکی از پر طرفدارترین پرده ها ، پرده های دو مکانیزم چاپی هستند که به دو صورت (چاپ روی فقط تور و شید بدون چاپ) و (چاپ روی تور و شید) سفارش داده میشوند. در صورت سفارش چاپ روی تور ، چاپ طرح انتخابی مشتری تنها روی تور انجام می شود و یک شید سفید ساده یا بلک اوت بنا به بودجه و خواست مشتری به عنوان آستری در زیر آن استفاده می شود. اما در نوع دو رو چاپ آن چاپ طرح انتخابی هم روی شید و هم روی تور انجام می شود. دومکانیزم دورو چاپ جلوه بیشتری نسبت به نوع چاپ روی تور دارد و باعث ایجاد یک نمایی سه بعدی از طرح چاپ شده دارد.

سوالات متداول

بهترین پارچه پرده برقی چیست؟

یکی از انواع پارچه های پرده برقی که از محبوبیت بالایی برخوردار است پارچه حریر می باشد، داخل مقاله در رابطه با انواع پرده برقی و جنس پارچه آن ها صحبت کرده ایم.

پارچه پرده برقی چه رنگی باید باشد؟

پارچه پرده برقی میتواند متناسب با دکوراسیون و سلیقه افراد متغیر باشد، شما میتوانید پارچه پرده برقی خود را متناسب با دکور محیط سفارش و خریداری نمایید.

بهترین پارچه پرده برقی مناسب متراژ کوچک چیست؟

بهترین پارچه پرده برقی مناسب متراژ کوچک پارچه های رنگ روشن می باشد. اگر متراژ محیط مورد نظرتان کوچک است پیشنهاد میکنیم از پارچه هایی با رنگ روشن استفاده نمایید.

پارچه پرده برقی مناسب برای اتاق خواب چیست؟

پارچه پرده برقی مناسب برای اتاق خواب معمولا بهتر است متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق خریداری شود. داخل مقاله در رابطه با انواع پرده برقی صحبت کرده ایم.

50 پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام برای کسب اطلاعات در این زمینه با مشاوران ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید 02155449212.

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام برای دریافت قیمت با مشاروان ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید 02155449212.

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام برای دریافت اطلاعات در رابطه با پارچه شید با مشاروان ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید.

      پاسخ
  1. بابایی گفته:

    سلام در مورد ضخامت پارچه شید و پارچه سان اسکرین سوال داشتم

    پاسخ
  2. حسنلو گفته:

    پارچه دومکانیزم چاپی تا چه ابعادی میتونید تولید داشته باشید

    پاسخ
  3. عباسی گفته:

    ما 6 پرده دارید پارچه سفید میخاید بزنیم که نور هم رد بشه
    قیمت بهترین پارچه های ترک چقدر هست

    پاسخ
  4. مسایی - چابهار گفته:

    برای پرده برقی چند مدل پارچه داریم؟
    ممنون میشم برام تک تک با تفاوت ها بفرمایید

    پاسخ
    • hamta گفته:

      برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پارچه پرده برقی با مشاورین ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱

      پاسخ
  5. مقصودی گفته:

    در مورد پارچه های شاین سوال داشتم
    لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، برای اکسب اطلاعات در رابطه با پارچه های پرده برقی تماس بگیرید (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، با شماره تلفن های مشاوران ما در فروشگاه درب اتوماتیک همتا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱

      پاسخ
  6. وارسته گفته:

    قیمت برد اپراتور برند سوسامو میخاستم
    و موتور دانکر اصل آلمان دارید؟

    پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، با شماره تلفن (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید تا همکارامون شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

      پاسخ
  7. اسدی گفته:

    وقت بخیر بابت قیمت 6 پرده با پارچه زبرا سفید ساده مزاحم میشم

    پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، با شماره تلفن (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید تا همکارامون شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، با شماره تلفن (۱۰ خط) ۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید تا همکارامون شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

      پاسخ
  8. موسوی شهریار گفته:

    سلام
    پارچه شاین سفید دارید؟
    قیمت چند هست ؟

    قیمت موتور و لوله و موتور هم میخاستم

    پاسخ
  9. مقدسی گفته:

    در مورد پارچه های پرده برقی سوال داشتم
    لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
  10. نوید غیاثوند گفته:

    سلام قیمت موتور 13 نیوتن رسیوردار تعداد 50 تایی چند؟

    پاسخ
  11. بهرام مرادی گفته:

    سلام میشه فقط موتور و ریموت سفارش داد
    منزل ما الان پرده نصبه و قصد تعویض فپموتور پرده و لوله و ریموت را داریم
    امکان تعویض توسط تیم نصبتون هست؟

    پاسخ
  12. نجاتی گفته:

    سلام
    خسته نباشید
    با الکل میشه روی پارچه ای که لکه داره پاک کرد؟
    لطفا بابت شسشتشو پارچه راهنمایی کنید

    پاسخ
  13. Mahsa گفته:

    سلام
    خسته نباشدی پرد دو مکانیزم قابلیت شستشو داره؟
    در منرل میشه شست یا باید تحویل خشکشویی بدیم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.