افزایش برد ریموت کرکره برقی

افزایش برد ریموت کرکره برقی

همانطور که میدانید ریموت های کرکره برقی همواره در طرح ها و ابعاد متنوعی در بازار تولید و عرضه می گردند، یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید ریموت کرکره برقی باید در نظر داشته باشید این است که برد ریموت کرکره برقی انتخابی شما چقدر است. در این مقاله قرار است با یکدیگر به بررسی نحوه افزایش برد ریموت کرکره برقی بپردازیم. با ما همراه باشید تا با راهکارهای افزایش برد ریموت درب پارکینگ و علت ضعیف شدن برد ریموت در برقی به صورت جامع اشنا شوید.

پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت ریموت کرکره برقی و همچنین مشاهده لیست قیمت رسیور کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه کرکره برقی همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سوالات متداول
افزایش برد ریموت کرکره برقی
افزایش برد ریموت کرکره برقی

افزایش برد ریموت کرکره برقی

ریموت های کرکره برقی برای انتقال و یا دریافت سیگنال باز و بسته شدن درب، از امواج رادیویی استفاده می نماید، این امواج برد ریموت را تشکیل داده و مهم ترین موردی می باشد که باید هنگام خرید ریموت کرکره برقی به آن توجه شود. از آنجا که امروزه با پیشرفت علم و صنعت تکنولوژی کرکره های برقی و اتوماتیک جایگاه کرکره های قدیمی و دستی را گرفته اند، شاهد استفاده بیش از 80% افراد از کرکره های برقی و ریموت های کرکره برقی هستیم.

ریموت های کرکره برقی همواره با برد های متنوعی توسط برند های مختلف مانند بتا، زومر و … تولید و عرضه می شوند. ریموت های کرکره برقی با دریافت سیگنال از رسیور کرکره برقی قادر به باز و بسته کردن درب می باشد. گاهی ممکن است شاهد عدم دریافت سیگنال از ریموت و یا انتقال صحیح امواج رادیویی از ریموت به کرکره برقی هستیم، در این صورت یکی از اصلی ترین دلایل ضعیف شدن برد ریموت درب پارکینگ می باشد.

گاهی به دلیل گذر زمان و همچنین ضعیف شدن باتری ریموت کرکره برقی، شاهد ضعیف شدن برد ریموت در برقی خواهیم بود، یکی دیگر از مهمترین دلایل و علت ضعیف شدن برد ریموت در برقی استفاده نادرست از آن می باشد، به طوری که اگر کلید های موجود بر روی ریموت و دکمه های آن را به مدت طولانی فشار دهید یا روزانه به مدت بالایی از آن استفاده نمایید شاهد کم شدن برد آن و در نتیجه از کار افتادن آن خواهید بود.

پیشنهاد ما این است که در صورت مشاهده ضعیف شدن برد ریموت کرکره برقی مورد نظر خود، ابتدا باتری های ریموت را از آن خارج کنید و باتری های جدید با توان قوی را بی اندازید و دوباره امتحان کنید، در صورت عدم کارکرد صحیح ریموت کرکره برقی میتوانید اقدام به تعویض ریموت کرکره برقی و ست کردن ریموت جدید با کرکره برقی مورد نظرتان نمایید تا با این کار برد ریموت کرکره برقی را افزایش دهید.

یکی دیگر از دلایل ضعیف شدن برد کرکره برقی ایجاد اختلال در بخش های داخلی ریموت می باشد، با گذشت زمان و فشار دادن دکمه های ریموت کرکره برقی، شاهد شکستن و یا خراب شدن بخش های داخلی آن خواهیم بود. در این صورت اقدام به تعمیر ریموت کرکره برقی نموده و به دلیل تخصصی بودن این کار از یک فرد با جربه و ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

همانطور که میدانید یکی از روش های عیب یابی برد کرکره برقی بررسی ولوم های تنظیم می باشد. ولوم های تنظیم زمان حرکت کردن و ایستادن موتور کرکره برقی را با استفاده از ریموت کرکره برقی کنترل نموده و باعث تقویت موتور کرکره برقی می شود. 

یکی دیگر از روش های افزایش برد ریموت کرکره برقی استفاده از استفاده از آنتن برای کنترل و افزایش برد فرکانس‌های ارسالی توسط ریموت کرکره برقی می باشد. آنتن در کرکره برقی یکی از ابزاری میباشد که برای افزایش برد ریموت پارکینگ تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این آنتن ها برای افزایش برد ریموت کرکره برقی همانند آنتن رادیو یا تلویزیون که امواج را دریافت کرده و متمرکز می‌ نمایند تا صدای رادیو یا تصویر برنامه تلویزیونی بیشتر و با کیفیت‌تر می‌شود. استفاده این نوع آنتن ها برای بهبود عملکرد ریموت و افزایش برد ریموت کرکره برقی می‌تواند تاثیر گذار باشد.

برای مشاهده لیست موجودی انواع کرکره برقی رنگی ورنگ های کرکره برقی کلیک کنید.

ماژول افزایش برد ریموت کنترل
ماژول افزایش برد ریموت کنترل

ماژول افزایش برد ریموت کنترل

یکی از اصلی ترین راهکارهای افزایش برد ریموت درب پارکینگ، استفاده از ماژول افزایش برد ریموت کنترل می باشد. ماژول افزایش برد ریموت کنترل قطعه ای می باشد که برای دریافت امواج ریموت ها و فرستنده های RF و ارسال مجدد آن ها برای افزایش برد ریموت کرکره برقی و کارایی سیستم های RF315/433 استفاده می گردد.

شما میتوانید انواع ماژول افزایش برد ریموت کنترل را برای افزایش برد ریموت کنترل های راه دور و درب های کرکره برقی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه همتا خریداری نمایید، برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت ماژول افزایش برد ریموت کنترل و همچنین مشاهده لیست قیمت برد کرکره برقی با مشاوران ما تماس بگیرید.

ماژول افزایش برد ریموت کنترل در واقع تمامی امواج رادیویی و سیگنال های ریموت ها را دریافت کرده و دوباره آن ها را با برد بالاتر و بیشتر ارسال می نماید و با این کار باعث افزایش برد ریموت درب پارکینگ می شود.

در رابطه با حداکثر برد ریموت جک درب و کرکره برقی باید بگوییم در سال های گذشته حداکثر برد ریموت جک درب و کرکره برقی فرکانس 433Mhz بود اما امروزه اکثر برندهای ریموت های کرکره برقی خود را با فرکانس 868Mhz ارائه می نمایند.

سوالات متداول

حداکثر برد ریموت درب پارکینگ چقدر است؟

حداکثر برد ریموت درب پارکینگ فرکانسی معادل 868Mhz می باشد، داخل مقاله در رابطه با نحوه افزایش برد ریموت کرکره برقی به صورت جامع صحبت کرده ایم.

برد ریموت در برقی تا چه فاصله ای است؟

ریموت ‌های درب برقی برای دادن سیگنال هایی طراحی شده‌اند که می‌ تواند توسط گیرنده از حداقل فاصله 4 تا 5 خودرو دریافت شود. شما در این فاصله از درب برقی می‌توانید کنترل از راه دور خود را در حین ورود به مسیر خود باز کنید.

علت ضعیف شدن برد ریموت کرکره برقی چیست؟

یکی از دلایل مهم ضعیف شدن برد ریموت کرکره برقی ضعیف شدن باتری آن و همچنین از کار افتادن کلید ها و دکمه های ریموت کرکره برقی می باشد، داخل مقاله راه حل های افزایش و بالابردن برد ریموت کرکره برقی را قرار داده ایم.

51 پاسخ
  1. شاهان شکوری - رشت گفته:

    افزایش برد ریموت کرکره برقی برای اندازه 3 متر مسافت دارید

    پاسخ
  2. صدری - ایرانشهر گفته:

    افزایش برد ریموت کرکره برقی برای مسافت دور تر که 6 به بالا باشه قابل انجام

    پاسخ
  3. رویایی گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    با تعویض ریموت میتونیم افزایش برد داشته باشیم؟

    پاسخ
  4. تقوی گفته:

    سلام وقتتون بخیر افزایش برد ریموت کرکره برقی به چه صورت دستگاه خاصی داره ؟

    پاسخ
  5. مرضیه گفته:

    سلام وقت بخیر افزایش برد ریموت کرکره برقی به چه صورته نصاب دارید برای انجام این کار ؟

    پاسخ
  6. مسلم قدرتی گفته:

    بابت ضعیف شدن برد ریموت کرکره برقی چه کاری باید انجام بدیم

    پاسخ
  7. ارمان گفته:

    سلام وقت بخیر افزایش برد ریموت به چه صورت با چه دستگاهی قابل انجام است ؟

    پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، لطفا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، لطفا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

      پاسخ
    • hamta گفته:

      با سلام، لطفا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

      پاسخ
  8. نمازی گفته:

    فاصله ریموت با کرکره باید خیلی کم باشه که عمل کنه
    باید دستگاه عوض کنیم یا ریموت عوض بشن

    پاسخ
  9. یونسی بازار بزرگ گفته:

    ریموت دزدگیر با ریموت کرکره میشه یکی باشه؟
    یعنی از یک ریموت به جای هر دو استفاده کنیم

    پاسخ
  10. فخرالدین گفته:

    سلام باتری ریموت جک پروتکو دارید؟
    آیا باتری خاصی باید براش استفاده کنیم؟

    پاسخ
    • hamtadoor گفته:

      برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برد ریموت کرکره برقی تماس بگیرید.

      پاسخ
    • hamtadoor گفته:

      برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع برد ریموت تماس بگیرید.

      پاسخ
      • hamta گفته:

        با سلام، لطفا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

        پاسخ
  11. افسانه امینی گفته:

    ریموت کرکره برقی به چه صورت کار میکنه/ باتری یا نه؟

    پاسخ
    • دارویی گفته:

      بر اساس فرکانس هست – فرکانس 433 داریم و همچنین فرکانس 315
      هاپینگ هم داریم

      پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، لطفا با یکی از شماره شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه راهنماییتون کنند.

      پاسخ
  12. سلیمی گفته:

    در مورد افزایش طول برد کرکره برقی سوال داشتم
    به چه صورت میشه برد ریموت را بالا برد

    پاسخ
    • hamta گفته:

      سلام، لطفا با یکی از شماره شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه راهنماییتون کنند.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.